2014. augusztus 6., szerda

"Gipsz van a fejeden?"

A mai napot egy szóval tudnám jellemezni, ami ez lenne: "Kiki, igazi barátnő !"
Elfeledtette velem, mamát, a mai nap őszintén nevettem fel, minden alkalommal, őszintén mosolyogtam minden alkalommal. Igaz, Kiki eddig is az én Legjobb barátnőm volt. És ez nem is változott. :) Akkor csak szépen sorba...

Reggel kócos hajjal, kisírt szemekkel ébredtem, és szerintem az összes világfájdalom rajtam volt...egészen eddig. Mert SMS-t kaptam...Viktortól. Rögtön elöntött a boldogság, az üzibe ez állt: "Ugye tudod, hogy **** (cenzúrázva) örülök neki, hogy újra összejöttünk? És azt ugye tudod, hogy nem gondoltam komolyan, amikor azt mondtad, hogy szégyellek mások előtt? Szeretlek. (bah, rossz kimondani/leírni fiú vagyok, nem írhatok ilyet,pfff) xxx" őszintén felnevettem. Gyorsan visszaírtam...öö, pár üzenetváltás közben, Kiki szakította meg a "virtuális" szerelmünket. Kiki gördeszkával a kezében, ördögvillát mutatva, kinyújtott nyelvvel nézett rám a telefonom kijelzőjéről. Kicsit gondolkoztam, hogy mennyire lehet bolond az én legjobb barátnőm. De, én ezért szeretem. Amúgy közben Ariana már nagyban énekelt (Ariana Grande - Problem ft. Iggy Azaela). Kiki már napok óta azzal fáraszt, hogy töltsem le mert állítólag "brutál jó zene" (jó, nem pontosan így mondta, de a lényeg ez) Mindegy.
    - Rebiiiii! Ááá! Találtam egy nagyon helyes fiúúút! - nyafogott a telefonba.
    - Ööö...oké. Ezért hívtál? - nevettem fel. - Egyébként...én mér megtaláltam...újra... - motyogtam.
    - Rebeka! Horváth Rebeka! Mi az amiről én nem tudok? - váltott át "fontoskodóra" én meg megint felnevettem, a mai nap úgy látszik nem leszek szomorú, igen, ők igaz barátok. Kiki, Viktor, Lili és Levi ♥ Amíg ezen gondolkoztam, Kiki megint kiabált, hogy: Rebeka! Szólalj meg! Ööö...rögtön észhez kaptam (egyébként nem is gondolkoztam sokáig, de Kiki ilyen türelmetlen lány :)). Sóhajtottam egy nagyot és elmeséltem az egészet.
    - Hű. - mondta Kiki egy kis hallgatás után.
    - Ez az. Hű. Szerintem is... - mondtam magamba vigyorogva.
    - De...izéé...komolyan kiakartál ugrani az ablakból??! - kérdezte mérgesen és aggódva egyszerre.
    - Hát, aha. - dünnyögtem.
    - Oké, csajszi. Akkor ismertetem a tervet. Átmegyek hozzád, viszek vígjátékokat, lányos magazinokat, csokit, popcornt és sok-sok mindent. Aztán elmegyünk valahova shoppingolni, vagy csak mászkálni a városba... - "ismertette" velem a tervet. Hát oké. - de előtte átküldöm a képet. - fejezte be.
    - Milyen képet?
    - Rebi! Amiről beszéltem! - mondta hüledezve. Ahha. Átküldi a "nagyon helyes" fiú képét. Hát, oké. Erre is csak azt tudom mondani. Letettük és pár perc múlva jött az MMS.
Ööö...hát, ööö. Igen, hátőő. Oké. Ennyit tudok erre mondani :D Nem tudom, Kiki néha fura... Vagy izé...szerintetek is "nagyon helyes"??. Minden esetre, Kiki most megszerzi, hogy mi a neve (google-n
keresgetett és kiszemelte őt, egyébként szerintem valami angol gyerek, de én aztán végkép nem tudom). Aztán az a terve, hogy ráír Face-n. Hát, jó. Legyenek boldogok :) Egyébként még mindig nem értem, mi tetszik neki annyira benne...

Délután kettőkor csengettek, éppen facebookoztam és nagyban chateltem Lilivel, amikor anya felordított: "Rebeka! Kiara jött!". Hát, jó. Szenvedősen feltápászkodtam az asztaltól és éppen nyitottam az ajtót, amikor Kiki is, ugyanakkor nyitotta ki az ajtót. Ő egy másodperccel gyorsabb volt. Nos, úgy van, hogy befelé nyílik az ajtó...ebből már gondolhatjátok. Bamm...Puff...Auch. Jól homlokon talált az ajtó. Kiki, mint valami hülye, belépett a szobámba, ledobta a cuccait az ágyra és körbe-körbe forgolódott...gondolom engem keresett. Ahogy osztálytársam mondaná erre: Ijjjá. És utána én, mint valami hülye mondtam egy "itt vagyok **** (cenzúrázva) " annyira szerencsétlennek éreztem magam, hogy az hihetetlen. Kiki értetlenül odajött hozzám, megfogta a karomat, és oda mentünk az ágyhoz, vagy fél percig ültünk, egymást lesve, pókerarccal. Gondolom, ő is éppen gondolta át a dolgokat, hogy most "mi történt???". Mindketten az ajtóhoz néztünk, végül utoljára egymásra, és kész, talált. Fetrengtünk a röhögéstől, majd még jobban, mert Kiki annyira röhögött, hogy szó szerint, leesett az ágyról. Nevetés közben mondta hogy "auch" majd én is annyira nevettem, hogy már a könnyeimet törölgettem, végül lefeküdtem az ágyra, tök jó volt, én az ágyon fetrengek, Kiki meg a földön. Klassz volt. Végül már annyira nem bírtam nevetni, mert annyira fájt a homlokom. Kiki észre is vette...
   - Iijj, Rebi, be van dagadva... - húzta el a száját. Hát igen...khm. A tükörképemet látva...egy másik fej nőtt a homlokomra. Úristen. Ez milyen morbid már! És ekkor, anyu nyitott be.
   - Megyünk az orvoshoz. - jelentette ki. Ennyi volt, rám nézett.
   - Ne máááár! - háborodtunk fel egyszerre Kikivel. Anyu gyilkos pillantásokat vetett rám, végül beadtam a derekam.

Kikivel az orvosi várakozóban ültünk, amikor végre, valahára bemehettem.
Végre valahára, kijöhettem onnan, gyógyszertár szag volt. Bah. Egy nagy kötéssel jöttem ki. Ami..egészen átérte a fejemet. De, csak a homlokom lett körbetekerve fáslival, meg adtak krémet, hogy "kenegessem". Aha, jó, persze. Pff. Amint kiléptem az ajtón Kiki csodálkozva nézett rám.
   - Gipsz van a fejeden? - kérdezte, én meg értetlenül néztem rá.
   - Mi? Nem, csak... - kezdtem, de látva Kiki buta fejét, inkább abbahagytam a mondatot. Inkább ráhagytam a dolgot. - Igen, az. - legyintettem.

Hazaérve, érdekes dolog fogadott...
Ezt nem hiszem el! Kiki feltett rólam egy képet! 5 perce készült! Mindenki ezzel fog szekálni, és...igen, ezzel is szekáltak...





Ezért nagyon haragudtam Kikire, de megbocsájtottam neki. Kiara nálam aludt, egyszerűen ő a legjobb barátnő ♥

1 megjegyzés: